Xavi Tro

El passat 11 de juny va començar a caminar la nova corporació municipal de la present legislatura (2011-2015), formada igualment que en l’anterior, pel PP i el PSD amb Juan Bautista Rosselló com alcalde. Fruit d’aquest pacte de govern, el regidor socialdemòcrata Paco Montagut va quedar com a responsable d’algunes regidories delegades, entre elles; serveis generals, cicle hídric, Benissa Impuls i una de nova creació, la de CREACIÓ D’OCUPACIÓ. Per cert, regidoria que ja durant la precampanya passada, el nostre candidat i ara portaveu del grup municipal BLOC de Benissa Coalició COMPROMÍS, Xavi Tro ja va anunciar que crearia si el nostre partit ostentava l’alcaldia o formava part del pròxim govern que isquera de les urnes en aquell moment.

A dia de hui, hi ha 897 aturats a Benissa i més de 6 mesos després de la pressa de possessió del regidor delegat, des del BLOC de Benissa volem saber que ha fet o te previst fer en quant a la creació d’ocupació al nostre municipi, amb un nivell d’aturats mai vist i sent aquest problema el primer i principal que pateixen els ciutadans benissers, així com la societat valenciana i espanyola, amb un total d’aturats que arriba a 617.300 i 4.978.300 respectivament (212.938 en les comarques alacantines). Per cert, amb una dada curiosa i molt sospitosa, la taxa valenciana de desempleats (24,73%) es prou superior a la mitjana espanyola (21,5%), xifra que confirma el que ha dit i repetit moltes vegades el nostre portaveu, els valencians hem patit dos governs inútils i inoperants, el de Francisco Camps ací i el de José Luis Rodriguez Zapatero a Madrid i amb poques esperances que els seus successors Alberto Fabra i Mariano Rajoy milloren el panorama.

En eixe sentit, el portaveu nacionalista demanarà mesures urgents que ajuden a detindre la sagnia d’aturats que pateix Benissa. Per a Xavi Tro, la situació és ja insostenible amb 897 persones aturades a novembre pel que demanarà també que el futur pressupost municipal de 2012 reculla mesures de xoc que frenen aquesta tendència tan negativa.

A més a més, en el ple ordinari de demà, li preguntarem al regidor del PSD Paco Montagut, en l’apartat de precs i preguntes la següent qüestió:

Quines mesures ha fet o te previst fer la regidora de Creació d’Ocupació que vostè te delegada en aquestos primers 6 mesos de legislatura per a combatre la sagnia d’aturats a Benissa?