Xavi TroAnit el col.lectiu de Compromís Benissa va triar en assemblea al nostre company Xavi Tro per encapçalar la nostra candidatura municipal. Es per tant ja oficialment candidat de Compromís a l’alcaldia de l’Ajuntament de Benissa per a les pròximes eleccions locals de maig del 2015. A continuació reproduïm la seua carta pública de presentació:

Tots junts podem, que guanye Benissa !!!!

Estimades i estimats conciutadans, a finals de maig del 2015 les benisseres i els benissers tenim de nou una cita amb les urnes per triar a les persones que dirigisquen l’Ajuntament de Benissa i la Generalitat Valenciana. Com ja sabeu en maig del 2011 vaig acceptar l’encàrrec dels meus companys i vaig encapçalar la candidatura de Compromís a Benissa, ara, i després d’unes setmanes de reflexió interna i externa he decidit donar el pas per tornar a fer-ho. Una reflexió a nivell personal i familiar, consensuada en molta gent, no només de dins del nostre col·lectiu local, si no també de fora. Una decisió, per tant que crec que conta amb un suport important de benisseres i benissers. Perquè crec que cal construir candidatures al costat de la gent i amb la gent, i són molts els benissers que m’han empentat a presentar-me i encapçalar una candidatura que espere tinga el recolzament de bona part de la societat benissera. Ara es el moment de continuar parlant amb la gent, amb molta més gent que cal sumar al nostre projecte per aconseguir el màxim suport ciutadà i liderar i gestionar el tan necessari canvi en la pròxima legislatura.

I que puc oferir a les benisseres i als benissers si torne a encapçalar la candidatura de Compromís? En primer lloc l’experiència municipal que m’han donat aquestos anys de treball en l’Ajuntament de Benissa on com heu pogut comprovar hem segut la veu de l’oposició benissera, de tots aquells que pensem que les coses es poden fer d’altra manera, amb més transparència, consens i més democràcia i amb millor i més eficient gestió. Exactament tot allò que des de fa molt de temps no esta fent-se en el nostre ajuntament i que ha portat al més alt nivell d’indignació, fins i tot a molta gent que fa uns anys veia la política de manera molt llunyana. I nosaltres volem transformar la indignació ciutadana en participació, per això posem a la disposició de la ciutadania benissera la que pensem es la millor ferramenta per al canvi, Compromís, per al millor dels materials que es la nostra benvolguda Benissa.

Per poder seguir aprofundint en un ajuntament, la casa de totes i tots, més democràtic, obert i ben gestionat, treballant mà a mà, cara a cara amb la gent, de baix cap a dalt. Que canvie aquest govern actual completament esgotat, sense idees, que encadena un error darrere d’altre i que es complic i particip d’aquells governs, central i autonòmic, que més ens estan fent patir. Ara cal tancar eixe cicle i prendre un nou impuls per començar una nova etapa que sàpiga encarar els problemes de la gent i els done solució. Per això, junt amb tu, vull formar part d’un equip de persones amb noves i bones idees que milloren la vida de la gent, proposant un nou model de gestió al servei de la ciutadania. Espere comptar amb la teua ajuda, aprofite per posar-me de nou al servei de la ciutadania benissera, al teu servei, com sempre ho he fet.

Perquè estic convençut que altra manera de fer política és possible, perquè totes i tots units podem canviar el nostre poble. Ara es el moment de fer realitat el canvi que li cal a Benissa, per això vos convide a enfortir Compromís i fer possible la transformació que li cal al nostre municipi i que junt amb vosaltres cal començar a partir d’ara mateix.

Tots junts podem, fem que guanye Benissa !!!!

Xavi Tro

Compromís Benissa