PPSOE ... OTROS L’Ajuntament de Benissa ha oblidat i marginat la nostra coalició en les tanques destinades a col·locar la propaganda electoral per a les pròximes eleccions europees del 25 de maig.  En les mateixes, només han deixat espai pels partits; PP, PSOE, IU i UPyD, la resta ens hem de conformar en un genèric “OTROS”, tot i que la nostra coalició esta present juntament amb el PP i el PSOE a l’Ajuntament de Benissa, mentre que IU i UPyD no tenen presència ni en el consistori benisser ni tampoc en cap ajuntament de la marina alta, la nostra coalició, Compromís, es la tercera força política a les Corts Valencianes, a més de ser també la tercera força política en quant a resultats electorals en les últimes eleccions que s’han fet a Benissa, les generals de novembre del 2011, en les que vam superar en molt a EUPV i a UPyD en número total de vots i percentatge, només quedant per darrere del PP i del PSOE, tot i que som l’únic partit polític no estatal i només tenim presència dins del territori valencià.

En senyal de protesta, les i els militants del col·lectiu de Compromís a Benissa, hem decidit no començar la campanya electoral esta nit a partir de les 24 hores com suposem ho faran la resta de partits i ho farem demà, un dia després, i en el lloc que ens ha deixat l’Ajuntament de Benissa, el “OTROS”. Des del col·lectiu valencianista volem recordar als ciutadans de Benissa que Compromís ens presentem dins de la coalició Primavera Europea, liderada pel nostre company i alcalde de Burjassot, Jordi Sebastià, i esperem comptar en el màxim suport electoral per poder aconseguir que per primera vegada el País Valencià tinga presència i veu pròpia en el Parlament Europeu.