Premis Compromís per Benissa 2013 Ja sabem qui són els guardonats en la segona edició dels premis Compromís per Benissa en les seues dos modalitats, la individual i la col·lectiva, per mig d’una votació oberta en la nostra pàgina de facebook. Enguany, seran guardonats la dissenyadora i il·lustradora Alba López i l’escola de música moderna SiFaSol.

Alba, es una jove benissera que va estudiar Belles Arts a la Universitat Politècnica de València, i que actualment, es dedica al disseny i a la il·lustració, es important mencionar la seua personal col·lecció de roba que s’ha obert pas, en un mercat tan difícil com el tèxtil, així com portar endavant un projecte benisser, compartit amb altres joves, anomenat Franzine, que vol ser un lloc de trobada de distintes manifestacions, inquietuds i preocupacions artísticoexpressives. D’altra banda, SiFaSol, és una associació que pretén donar resposta a les inquietuds musicals dels diferents estils de música moderna (blues, funky, soul, rock, jazz, pop, etc…) de la societat benissera i de tota la comarca, d’una banda realitzen una tasca educativa mitjançant l’escola de música moderna Sifasol on molts músics completen la seua formació musical clàssica amb nous estils i formes musicals i altres alumnes inicien la seua formació musical en diverses matèries com guitarra, baix, saxo, cant o percussió. També pretén divulgar la música moderna mitjançant concerts, audicions, cursos amb professors convidats i amb les ja mítiques i consolidades Jam Sessions que es realitzen el primer dijous de cada mes als baixos de la cultural i que tan espectacular èxit tenen de públic.

A partir d’este divendres, ja podrem unir els noms d’Alba López i de l’escola de música moderna SiFaSol, amb el del compositor i director Javier Santacreu, i amb la Societat Lírica i Musical de Benissa, els quatre guardonats dels Premis Compromís per Benissa en les edicions del 2012 i del 2013.

Per últim, recordar-vos que en l’acte d’entrega, que serà el pròxim divendres 24 de maig a les 20:30 hores en el Centre d’Art Taller dels Germans Ivars, comptarem amb la presència del nostre secretari general i portaveu de la Coalició COMPROMÍS a les Corts Valencianes, Enric Morera, qui a banda de tancar l’acte amb un parlament, farà entrega d’un dels premis, l’altre l’entregarà el nostre secretari local, Jaume Berenguer. Un acte, que des del col·lectiu nacionalista volem convidar a tot el poble a assistir, ja que es un reconeixement de la societat civil a la mateixa societat.

Finalment, tot aquell qui vulga, podrà acompanyar-nos al sopar posterior obert a militants i simpatitzants ,amb un preu de 17 euros i que es farà en el Restaurant  La Cultural apuntant-se al telèfon 686 070 629 o per e-mail a [email protected]