Alguns dels membres de la candidatura del BLOC de Benissa

La gent que formem el BLOC de Benissa volem agrair especialment als 430 benissers que ens van donar la seua confiança el passat 22 de maig, aconseguint quasi el 10 % dels vots emesos. Dir-los que, a partir de hui mateix, comença de nou una nova legislatura per a nosaltres, la 2011-2015 on ens posem ja a treballar per millorar Benissa i la vida dels benissers, per fer com deia el nostre lema electoral, la Benissa que volem. I que ens posem a treballar també per tots els benissers, no només pels 430 que ens han votat, també evidentment i com no podria ser d’altra manera, per la resta, tant pels que han votat a altres candidatures, com pels que no han exercit el seu dret a vot, un 40,55%, un índex molt alt i preocupant, que hauria de fer reflexionar als partits grans, ja que són els únics culpables que l’abstenció haja crescut enormement. Nosaltres, com sempre continuarem recolzant aquelles propostes o iniciatives bones per al nostre poble i oposant-nos a les que pensem que no ho són, i sempre també donant alternatives.

En clau de partit, continuarem enfortint el col·lectiu  del BLOC de Benissa que ha crescut molt en número de militants i simpatitzants i també estem treballant amb la constitució del col·lectiu del BLOC JOVE de Benissa, aprofitant que hem sigut la candidatura amb la mitjana d’edat més jove que s’han presentat al nostre municipi, el que ens converteix en una candidatura de futur.

D’altra banda, a nivell autonòmic la nostra coalició, la COALICIÓ COMPROMÍS s’ha convertit en la tercera força política a les Corts Valencianes. Amb més d’un 7% (i vora 180.000 vots) hem aconseguit 6 escons, 1 per Alacant, 4 per València i 1 per Castelló, sent la COALICIÓ COMPROMÍS a dia de hui l’únic vot útil per a les persones d’ideologia progressista i valencianista. A Benissa aquesta coalició ha obtingut 437 vots.

La COALICIÓ COMPROMÍS ha obtingut al total del País Valencià 345 regidors, front als 277 de fa 4 anys. Aconsegueix també un escó a la Diputació de València i manté el que ja tenia a la de Castelló, al temps que trenca el bipartidisme a l’Ajuntament de València, la nostra capital, en obtindre tres regidors.

Per tant, de nou, gràcies a tots per fer del BLOC i de COMPROMÍS una força valenciana i progressista visible tant a Benissa com a tot el territori valencià. Estem al vostre servei i a la vostra disposició pel que calga.