El portaveu nacionalista anirà en sisè lloc a la candidatura de la
Coalició COMPROMÍS – Equo al Congrés dels Diputats pel pròxim 20-N

Xavi Tro amb la cap de llista al Congrés per Alacant Aitana Mas i altres membres de la candidatura de la marina alta

El portaveu del grup municipal BLOC de Benissa – Coalició COMPROMÍS a l’Ajuntament de Benissa Xavi Tro anirà en sisè lloc en la candidatura al Congrés dels Diputats per la circumscripció d’Alacant de la coalició que formen els partits; Bloc Nacionalista Valencià, Iniciativa del Poble Valencià, Els Verds i Equo anomenada COMPROMÍS – EQUO de les pròximes eleccions generals del 20 de novembre. El regidor nacionalista s’ha mostrat molt satisfet i il·lusionat per formar part d’aquesta candidatura plural que permetrà portar la veu dels valencians i les valencianes progressistes a Madrid, una candidatura on els nostres diputats posaran els interessos de les valencianes i els valencians per damunt de tot, amb una nova manera de fer política, amb l’únic objectiu de servir a la ciutadania i que té entre els seus principis bàsics l’equitat social, impulsar la sostenibilitat, la regeneració democràtica i la defensa dels Drets Humans. També es important recordar, que tradicionalment les enquestes no ens han tracta mai gens bé, i actualment, les últimes enquestes ens donen uns grans resultats que permetran per primera vegada tindre diputats valencianistes al Congrés dels Diputats. Cal assenyalar que el regidor de la Coalició COMPROMÍS va participar ahir en l’acte de presentació de les candidatures al complet de la coalició al Congrés i al Senat per la circumscripció d’Alacant en la seu d’UGT de la capital alacantina.

Xavi Tro ha estat regidor en l’Ajuntament de Benissa en les legislatures 2003-2007, 2007-2011 i en l’actual. En bona part de l’anterior va gestionar les regidories de cultura, patrimoni històric i normalització lingüística. Va participar per primera volta en la candidatura del BLOC de Benissa l’any 1999 i milita en el partit nacionalista des del 2002, organització en la que forma part de l’executiva comarcal de la marina alta i de la que a més a més és també Conseller Nacional. Ha sigut i és membre de diferents associacions de diferent caire (culturals, socials, ecologistes, musicals, festives, esportives, etc.). A punt de complir els 37 anys, és empleat públic de l’Ajuntament de Xàbia on treballa des de ja fa més de 10 anys i on també ha sigut delegat sindical de CC.OO. PV, sindicat del que continua afiliat.