BLOC de Benissa - Coalició COMPROMÍS

El pròxim divendres 7 d’octubre el BLOC de Benissa celebrarà els seu I Congrés Local on triarà la seua executiva local

El pròxim divendres 7 d’octubre el col.lectiu del BLOC de Benissa – Coalició COMPROMÍS celebrarà el seu I Congrés Local on els nacionalistes benissers triaran la seua executiva local, la primera de la seua existència, ja que mai el BLOC al nostre municipi n’ha tingut, i eixa carència calia cambiar-la per dos raons, la primera perquè el col.lectiu nacionalista ha vist aumentada la seua militància de forma exponencial i la segona perquè davant la nova fita electoral del pròxim 20 de novembre, on cal demostrar una altra vegada que la veu dels valencians progressistes de la mà de la Coalició COMPROMÍS no només és important, sinó absolutament necessària i més ara després del pacte PP-PSOE per a reformar la Constitució Espanyola que posa en greu perill la salut democràtica perquè no comptar amb els ciutadans és un atemptat a la democràcia i també es important recordar-lo, està en joc l’autonomia financera del poble valencià, a banda de projectes molt importants per al futur del nostre municipi i la nostra comarca com són l’eix mediterrani, la variant de Benissa i el tren Gandia – Dénia que només amb la presència de diputats de COMPROMÍS a Madrid poden tindre futur. Una fita, on els nacionalistes benissers volem estar ben presents treballant activament en la campanya electoral i el mateix dia de les pròximes eleccions generals.

Cal assenyalar que el portaveu del grup municipal BLOC de Benissa – Coalició COMPROMÍS a l’Ajuntament de Benissa, Xavi Tro, li ha manifestat al col.lectiu valencianista de Benissa la seua intenció de no formar part de l’executiva local, per d’aquesta manera poder centrar-se únicament en el treball municipal i en la seua tasca de control i oposició al govern benisser del PP-PSD i perquè a diferència d’altres partits polítics a Benissa no vol acaparar càrrecs ni de cap manera controlar una executiva amb dos objectius importants, la incorporació al col.lectiu benisser del BLOC a tots aquells benissers preocupats i amb ganes de treballar pel futur del nostre municipi des d’una òptica valencianista i progressista i la creació i consolidació del BLOC JOVE de Benissa, assegurant així el futur i el tan necessari recanvi generacional.

Els càrrecs a triar en el congrés seran els següents:

– Secretari/a local
– Secretari/a d’organització
– Secretari/a de comunicació
– Secretari/a de finances
– Secretari/a de relacions amb el BLOC JOVE

A partir de hui mateix s’obri el plaç per a que tots aquells militans del BLOC de Benissa que estiguen al dia de pagament de les seues quotes presenten la seua candidatura a qualsevol dels càrrecs citats anteriorment.