Centre de Salut de BenissaEl grup municipal BLOC de BenissaCoalició Compromís vol denunciar públicament, les greus filtracions d’aigua que pateix el Centre de Salut de Benissa cada vegada que plou, encara que les pluges no siguen massa fortes. Aquestes filtracions, es concentren, sobretot, en la part baixa de l’edifici, on està situat el servei d’urgències, però també en l’últim pis. Goteres, humitats, filtracions d’aigua que esdevenen greus problemes de salubritat, en un lloc tan delicat com es un centre de salut, on la falta de salubritat i higiene per humitats, poden convertir-se fàcilment en un problema molt greu per als pacients que visiten aquest servei per diferents problemes de salut. Uns problemes, que poden complicar-se encara més, així com també estendre’s, als professionals que allí treballen. A banda, que aquest problema, si no es posa remei de manera ràpida i contundent, pot complicar-se encara més.

Des del col·lectiu nacionalista, tenim constància que aquesta situació ha estat denunciada en diferents i nombroses ocasions, tant pels usuaris com pel mateix personal del Centre de Salut, però que aquestes denuncies han estat ignorades sistemàticament. Situació que esperem que canvie, després d’aquesta denuncia pública, qüestió de la que estarem especialment vigilants.

Des del BLOC de Benissa – Coalició COMPROMÍS lamentem, una vegada més, el lamentable estat de la sanitat pública valenciana, i especialment la de la nostra comarca, que de manera tan nefasta està gestionant Marina Salut, a costa de balafiar els diners de la gent de la marina alta i de jugar amb la nostra salut, acomiadant personal sanitari sense parar, retallant en material i medicaments, en llits i urgències, en l’hospital de Dénia i en els centres de salut dels municipis. Un joc macabre sens dubte, que va començar quan el Partit Popular va regalar la gestió de la nostra sanitat a una empresa com Marina Salut, que només busca fer negoci i guanyar diners a costa nostra, sense pensar ni un sol moment, en el benestar dels benissers i benisseres i de la resta de ciutadans de la marina alta, ha sentenciat el regidor nacionalista, Xavi Tro.