Què és Compromís Benissa?

A Compromís compartim una nova manera de fer política per a les valencianes i valencians. Junts podem aconseguir els canvis que Benissa necessita per fer-la més lliure, més justa i més solidària. El nostre desig és treballar des de baix cap a dalt, partint de la nostra gent i de les seues aspiracions. Per això, et convidem a avançar amb nosaltres i progressar junts.

Ens adrecem a tu per a garantir-te que continuem amb tota la il·lusió per a fer noves coses, d’aportar idees de cara al futur. Som la garantia d’una política propera a la ciutadana i al ciutadà; perquè els teus problemes, aspiracions i inquietuds els fem nosaltres. Des del Grup Municipal a l’Ajuntament de Benissa hem vist com governava el Partit Popular abans i esta experiència ens ha permès arribar a una conclusió: les coses es poden fer molt millor. Benissa necessita una veu forta que lluite per un #FinançamentJust, una #Sanitat pública, gratuïta i de qualitat, i per netejar el nom de Benissa desprès de la corruPPció.

No dubtes que portarem endavant allò que ens proposem. Ente tots ho aconseguirem. Les teues propostes seran les nostres, perquè la manera d’embastar i transformar les idees en projectes és el treball, l’esforç i l’obstinació. Perquè amb gent com tu al nostre costat serem #Imparables.

Actualment, Compromís Benissa està present a l’Ajuntament de Benissa amb dos regidors. Xavi Tro és el nostre portaveu i des de gener de 2017 que junt amb Mari Carme Ronda són part de l’equip de Govern. Ells dos gestionen les regidories de Cicle Hídric, Obres i Serveis, Estratègia Territorial Urbana, Esports, CREAMA i Creació d’Ocupació, Medi Ambient, Mobiliari Urbà, Patrimoni Històric, Cementeri, Justícia, Projectes Europeus i EDUSI, Documentació i Espais Culturals i Normalització Lingüística.

Si vols posar-te en contacte amb nosaltres, ja siga per les regidories que gestionem o via Compromís ací tens els nostres e-mails: maricarmeronda@ajbenissa.es i francescxaviertro@ajbenissa.es.