Alguns dels membres de la candidatura del BLOC de Benissa

El BLOC de Benissa presentarà aquest dijous 14 d’abril a les 21:00 hores, la seua candidatura en el Saló d’Actes del Centre Cultural de Benissa. Cal recordar que la llista electoral es va confeccionar i aprovar en assemblea extraordinària el passat dimarts 5 d’abril, però fins el pròxim dijous no es faran publiques les dones i homes que la formaran, així com el lloc que ocuparan en la candidatura del BLOC de Benissa que cal recordar encapçalarà el regidor del BLOC a l’Ajuntament de Benissa, Xavi Tro. L’acte que estarà presentat per la jove benissera Belén Ivars, membre també de la candidatura del BLOC de Benissa, comptarà amb els parlaments del mestre Pere Cabrera, primer regidor nacionalista a l’Ajuntament de Benissa i del candidat a l’alcaldia pel BLOC, Xavi Tro, així com tots els membres de la candidatura presentaran també els seus compromisos amb la societat benissera.

La candidatura es presentarà baix el nom BLOC de Benissa: Coalició Compromís. El BLOC vol convidar a tots els benissers i benisseres a aquest acte per conèixer de primera mà les 20 persones que formaran aquesta candidatura amb l’objectiu de consolidar el nostre grup i projecte polític en el nostre ajuntament. Una llista que estem segurs contarà amb la confiança de molts benissers el pròxim 22 de maig que veuen en el BLOC el partit més útil i necessari per aconseguir un millor benestar de la societat benissera i els seus ciutadans.