Militants del BLOC de Benissa arreplegant signatures al mercat del dissabte

El BLOC de Benissa va arreplegar el passat dissabte més de 300 signatures per la I.L.P. que reclama l’educació gratuïta de 0 als 3 anys

El passat dissabte 11 de desembre, de 10 a 13 hores, 7 militants del BLOC de Benissa van instal·lar una taula en el mercat municipal per arreplegar signatures per a la Iniciativa Legislativa Popular (I.L.P.) que demana una xarxa pública d’educació infantil des de 0 a 3 anys. En poc més de tres hores els militants nacionalistes van arreplegar més de 300 signatures de benissers i benisseres de totes les edats sensibilitzades i conscienciades de la importància de l’educació pública i gratuïta des dels zero anys. Per aquesta I.L.P. a Benissa van signar molts professionals i estudiants i futurs professionals de l’educació en tots els àmbits (infantil, primària, secundaria, etc.), avis i àvies pels seus nets, pares i mares de xiquets superiors a aquestes edats i futurs pares i mares conscients de la importància i el benefici d’aquesta mesura en les seues vides i la dels seus fills. A cada signant se li va fer entrega d’un full on s’explica breument el que és aquesta I.L.P.

Com ja van anunciar des del BLOC de Benissa el pròxim dissabte 18 de desembre repetirem aquesta operació que tant èxit ha tingut en el mercat municipal i després de les vacances de Nadal visitarem els col·legis benissers per tal d’arreplegar més signatures. Així, Benissa posarà el seu granet de sorra amb l’arreplegada de les 50.000 signatures necessàries en tot el País Valencià per portar endavant la I.L.P. que durarà 4 mesos, o siga fins el mes de març del 2011. Vos recordem també (com ja han fet una trentena de persones) que podeu signar adreçant-se en persona a qualsevol militant del BLOC de Benissa, posant-se en contacte amb el col·lectiu via e-mail [email protected] o via les xarxes socials facebook o twitter en les que estem presents.