Compromís Benissa ha acusat al Govern de Benissa de gastar-se 15.760€ en el monòlit de la frase “Sport City”. Des del col·lectiu taronja han denunciat que el Partit Popular seguisca malbaratant els diners, deixant de costat altres àmbits molts necessaris.

Des de la formació valencianista ha protestat que el PP està desbalafiant els diners de les arques públiques mentre el Govern lamenta que no hi ha diners per a fer front, per exemple, el servei per a persones majors com és el del menjar a casa. La portaveu i candidata a l’alcaldia, Mari Carme Ronda, reclama que “diuen que no hi ha diners per al manteniment dels camins de les partides rurals, per a millorar l’enllumenat del carrers o la neteja del poble, però si es gasten més de 15.000€ en un bloc de formigó”.

Aquesta denuncia es suma a la que fa uns dies, Compromís Benissa, va fer en referència a l’ús de l’anglès en compte de les llengües oficials de la frase d’“Sport City”.