El BLOC de Benissa – Coalició COMPROMÍS es solidaritza totalment amb els treballadors del CREAMA que des de fa temps no cobren els seus salaris

CREAMA

El col·lectiu del BLOC de Benissa – Coalició COMPROMÍS vol mostrar per mig d’aquest comunicat de premsa la seua solidaritat amb els treballadors del Consorci per a la Recuperació Econòmica de la Marina Alta (CREAMA) que no cobren el seu salari des del passat mes d’octubre i ja saben que tampoc van a cobrar els mesos de novembre i desembre, ni tampoc la paga extraordinària de nadal.

Des del col·lectiu nacionalista recordem que ja en el ple ordinari del 6 de juliol d’enguany vam presentar una moció on ja denunciàvem que el SERVEF, organisme que depèn de la Conselleria d’Economia, endeutava al voltant d’un milió d’euros al CREAMA. Aquest deute posava en perill els programes d’ocupació que es desenvolupen des de 1995 i en els quals participen cada any centenars de treballadors de la comarca, a més, en aquell moment el personal del consorci encara no havia cobrat la nòmina del mes de juny.

Concretament els acords de la moció eren els següents:

1.- Sol:licitem a les Corts Valencianes que insten al SERVEF i a la Conselleria d’Economia per tal que de manera immediata i urgent, salde el deute que té amb el CREAMA.

2.-Que es prenguen les mesures necessàries per tal que no es tornen a reproduir situacions com aquestes que posen en perill la continuïtat d’un ens que treballa pel foment de la creació d’ocupació.

Lamentablement aquesta moció va trobar la indiferència de la resta de grups municipals (PP, PSOE, CIBE i PSD) que van acordar deixar sobre la taula la nostra proposta amb l’únic vot en contra del BLOC de Benissa, per a finalment no tornar a parlar mai més sobre aquest tema en cap comissió informativa ni ple ordinari.

Per a finalitzar el portaveu del grup municipal  BLOC de Benissa –Coalició COMPROMÍS, Xavi Tro, es posa totalment a la disposició del comitè d’empresa dels treballadors del CREAMA, així com també ho fa en nom de l’executiva comarcal del BLOC a la marina alta i dels diputats i diputades del grup parlamentari COMPROMÍS.