Executiva Local del BLOC de Benissa

Ahir es va dur a terme el I Congrés Local del BLOC de Benissa on es va triar l’executiva que dirigirà el col·lectiu els pròxims anys encapçalada per Jaume Berenguer

Ahir, 7 d’octubre, en vespres de la diada nacional del País Valencià i amb un bon número de militants i simpatitzants presents i amb la presència del secretari comarcal del BLOC a la marina alta, Joan Gasquet, la única candidatura que es presentava per a dirigir el BLOC de Benissa els pròxims anys va ser ratificada pel 100% dels assistents. Els objectius principals d’aquesta candidatura que encapçala Jaume Berenguer seran ampliar el col·lectiu en número de militants, per consolidar i millorar el resultat electoral de les passades eleccions locals, fer-lo més participatiu i integrar a tots els que no viuen al municipi però que per raons de treball o estudis passen la gran part de l’any fora d’ell, així com engegar juntament amb els més joves militants del BLOC i tots aquells joves benissers que vulguen sumar-se a constituir oficialment el col·lectiu del BLOC JOVE de Benissa.

La candidatura completa escollida al congrés va ser la següent:

–  Secretari local: Jaume Berenguer

–  Secretari d’organització: Bonifaci Marco

Secretaria de comunicació: Mari Carme Ronda

Secretari de finances: Miquel Pérez

Secretaria de relacions amb el BLOC JOVE: Reme Ribes

Amb aquet acte on vam triar els nous i primers càrrecs de l’executiva local del BLOC de Benissa, també s’engega el motor per a la nova fita electoral del pròxim 20 de novembre, on cal demostrar una altra vegada que la veu dels valencians progressistes de la mà de la Coalició COMPROMÍS no només és important, sinó absolutament necessària ací i ara també a Madrid. Per això, aquest mateix matí estarem alguns membres del col·lectiu local arreplegant avals per a la candidatura de la Coalició COMPROMÍS. Uns avals absolutament necessaris després de la reforma electoral pactada pel PP-PSOE on se’ns obliga a recollir el 0,1% del cens electoral provincial per tal de poder-nos presentar a les pròximes Eleccions Generals.