Amb l'educació pública

El grup municipal BLOC de Benissa – Coalició COMPROMÍS per mig del seu portaveu Xavi Tro, presentarà en el ple ordinari de juny, a celebrar el pròxim dimecres 6, una moció encaminada a premiar econòmicament l’esforç i la motivació dels estudiants benissers d’educació primaria, secundaria i terciària (Batxillerat). Una proposta, que en els difícils moments que esta passant l’educació pública valenciana vol reconèixer als millors estudiants dels col·legis públics benissers, el Pare Melchor i el Manuel Bru i de l’IES Josep Iborra. Per a optar a aquestos premis caldrà que els estudiants estiguen empadronats a Benissa, uns estudiants que, per a desgracia per a ells, els ha tocat estudiar en uns moments on l’educació pública esta tocada de mort gràcies als injustos retalls que està practicant el govern valencià en una matèria tan bàsica com es l’educació dels nostres fills i que estan patint de primera mà la falta de recursos. Situació que pretén alleujar aquestos premis. Uns premis que constaran de dos premis de 200 euros per al millor expedient acadèmic a la finalització de sisè de primària de cadascun dels dos col·legis públics de la nostra localitat, d’un premi de 300 euros a l’alumne de l’IES Josep Iborra amb la millor nota mitjana a la finalització de l´ESO, així com d’un altre premi de 500 euros al millor expedient dels estudis de Batxillerat al l’IES de la nostra localitat. Sumant els quatre premis un total de 1.200 euros. L’import d’aquestos premis shaurà de gastar íntegrament en els comerços de la nostra localitat i començaran a donar-se, si finalment la proposta del grup municipal nacionalista s’aprova, en el pròxim curs acadèmic (2012-2013).

Per últim, el col·lectiu del BLOC de Benissa – Coalició COMPROMÍS vol felicitar als alumnes dels col·legis públics i de l’IES Josep Iborra que durant aquest curs han guanyat o han destacat en diferents premis per alumnes, com són el Swimming in English, Premios Coca-Cola, Premis Sambori, Open Matemàtic i la Prova Cangur, felicitació que fa extensiva als seus mestres i professors i als seus pares ja que tots ells han sigut també els responsables de la brillant formació acadèmica d’aquestos alumnes.