xiquetes i xiquets jugant al basquet per la vesprada

El grup municipal  BLOC de Benissa – Coalició Compromís lamenta que sis mesos després de que s’aprovarà una moció (ple ordinari de juliol d’enguany) on demanàvem l’obertura de les pistes esportives dels col·legis públics de Benissa fora de l’horari lectiu, aquestes continuen tancades, impedint que les xiquetes i xiquets de Benissa puguen jugar i practicar esports de manera segura aquestes vacances de nadal i reis, així com també poden ser utilitzades pels diferents clubs esportius benissers. Cal recordar que el nostre grup municipal va portar aquesta proposta al ple perquè era una demanda que ens van fer moltes mares i pares de xiquets benissers, clubs i associacions esportives de Benissa i que nosaltres portàvem en el programa electoral amb el que ens van presentar a les passades eleccions municipals del mes de maig i que aquesta moció va ser aprovada per unanimitat de tots els grups municipals tot i que en un principi l’anterior regidor d’esports, Paco Montagut es va mostrar contrari a la nostra moció.

Per aquest motiu, el nostre portaveu, Xavi Tro demana al regidor d’esports Arturo Poquet més celeritat en aquest sentit i que aquestes pistes puguen ser utilitzades de manera immediata pels benissers amants de l’esport i de la vida saludable, siguen de l’edat que siguen.