Manifestació per la variant de Benissa (juny 2010)

El govern espanyol ja ha donat resposta a la pregunta del diputat de COMPROMÍS al Congrés de Madrid, Joan Baldoví que a petició del grup municipal BLOC de Benissa – Coalició COMPROMÍS va registrar el passat 19 de gener a la taula del Congrés dels Diputats, i que demanava una data clara per a la finalització de les obres de la variant de Benissa, la resposta ha sigut clara, vora cinc mesos després, segons l’executiu “no resulta possible establir un termini exacte per a la finalització d’aquesta actuació, per tant no es pot fixar una data de finalització d’aquest projecte”. Amb aquesta resposta, de nou, es dona l’esquena a aquesta important obra i infraestructura per a Benissa, una obra que a banda de descongestionar la nostra via més principal, l’Avinguda del País Valencià i per tant tot el casc urbà, amb el que guanyaríem amb seguretat vial i restant-li contaminació acústica i mediambiental (menys soroll i més qualitat de l’aire) als benissers, portaria treball i més riquesa al nostre municipi, alleujant així, la important taxa d’atur que te la societat benissera, a dia de hui al voltant del 12%, amb feina també per a moltes empreses de Benissa.

Una resposta que no fa més que confirmar que destinar només 130.000 euros de partida pressupostària en els pressupostos generals de l’estat espanyol d’enguany, una xifra totalment ridícula, demostra el poc interès del nou executiu encapçalat per Mariano Rajoy en acabar la variant de Benissa, fet que confirma de nou, que a Madrid mane qui mane, els importa ben poc el nostre municipi i tots nosaltres, els benissers. Sembla que el fet de que a Benissa, València i Madrid mane el mateix partit no ha significat cap milloria ni millor tractament envers el nostre municipi, caldrà esperar com valora l’alcalde de Benissa, Juan Bautista Rosselló este nou revés al futur de la variant a la CN-332.

El col·lectiu del BLOC de Benissa – Coalició COMPROMÍS també vol aprofitar aquest comunicat de premsa per agrair el treball del nostre diputat a Madrid, Joan Baldoví que des del primer dia s’ha interessat pel futur de la variant de Benissa i s’ha posat a la nostra disposició per al que calga,  i com era d’esperar ha complit en tot, a tall d’exemple, es important recordar que en la legislatura passada del Congrés dels Diputats (2008-2011) entre els 12 diputats de PP i PSOE triats per Alacant, sumaren 3 preguntes parlamentaries (0,25 preguntes per diputat), i la resta dels seus companys valencians tampoc es desllomaren molt més. Afortunadament per als valencians, ara, des del passat novembre, ja tenim un diputat que ens defensa, que treballa per la nostra terra, en clau valenciana, un diputat que no rep ordres de Madrid i que defensa els interessos dels valencians i les valencianes, que ha demostrat que hi ha altra manera de fer política, la de la Coalició Compromís.