Ana Peris, número 4 de la llistaNo concebisc una societat on els seus pilars bàsics no estiguen completament assegurats, quan els fonaments perillen les construccions cauen i això no pot passar mai, de cap manera” així de contundent s’ha expressat Ana Peris, número quatre de la candidatura de Compromís per Benissa i Treballadora Social de la ONG Creu Roja.

Garantir i recuperar l’Estat del Benestar: la sanitat, el desenvolupament de la Llei de la dependència, les pensions als majors i l’accés universal a la Seguretat Social, són alguns pilars bàsics de la nostra societat als que ni podem ni devem renunciar, per això estic en Compromís, perquè d’igual manera com jo ho faig, la coalició valencianista defensa d’igual manera que la sanitat pública i de qualitat es garantisca a totes les persones independentment de la seua procedència o capacitat econòmica.

Per això exigiríem al nou govern de la Generalitat, esperem, si comptem majoritàriament amb la vostra confiança, presidit per la nostra companya, Mònica Oltra, que es revertisca la situació de privatització de la sanitat a la nostra comarca, ara mateix a mans d’una empresa privada com Marina Salut per a qui la sanitat només és un negoci i no un servei. A Benissa cal un Centre de Dia per als nostres majors i persones dependents, la posada en marxa d’un servei d’ambulància municipal SVB (Suport Vital Bàsic) i millorar l’atenció mèdica en el nostre poble, tant en el casc urbà com en la zona costanera, a més de crear i millorar considerablement el servei dirigit a l’ajuda a la gent major i a les persones (normalment familiars) que els cuiden, especialment a les persones que viuen soles que cada vegada són més en una comarca amb una població cada vegada més envellida que cal dotar-se d’aquestos serveis bàsics per al benestar dels nostres majors, que són a l’hora una eixida laboral molt important i sense atur en la zona en que vivim.

La Benissa de Compromís es la de les persones, és la Benissa dels Drets Humans, és la Benissa del progrés, de la participació ciutadana real, de les polítiques actives per a la gent gran i des de la gent gran, és la Benissa de les accions per a la joventut i des de la joventut, la dels drets individuals i collectius, és la Benissa de la qualitat de vida ara i ací, ha declarat la candidata valencianista.