Mònica Àlvaro a BenissaAquest matí ha visitat Benissa la síndica adjunta del Grup Parlamentari Compromís a les Corts Valencianes, Mònica Àlvaro, portaveu per la coalició a les Comissions de Política Social i Ocupació, Afers Europeus i Radiotelevisió Valenciana i de lEspai Audiovisual, a més de membre i secretaria de la Comissió de Sanitat i Consum al Parlament Valencià. La portaveu de Compromís a les Corts, que ha estat acompanyada en tot moment pels dos regidors de la coalició valencianista a lAjuntament de Benissa, Xavi Tro i Mari Carme Ronda, ha visitat lAjuntament de Benissa, la Sala del Consell, el nou Espai Cultural Les Cases del Batle i bona part del casc històric de Benissa.

Però evidentment, la visita de Mònica Àlvaro no ha sigut per motius turístics si no que ha sigut una visita de treball en la que la síndic ha volgut recolzar i donar suport amb la seua presència al grup municipal Compromís a lAjuntament de Benissa i al mateix temps al nou govern benisser que el pròxim dimecres 19 dabril complirà els seus primers 100 dies, destacant la seua similitud amb el pacte del Botànic signat entre el PSPV, Compromís i Podem que va fer possible també el canvi en el govern de la Generalitat després de molts anys, massa, de govern del Partit Popular.

De la visita Mònica sendú les queixes que li han transmès els dos regidors de Compromís de Benissa i de tot el col·lectiu sobre el lamentable estat en que és troba la sanitat pública a la marina alta i també per suposat al nostre municipi, la desconnexió ferroviària que patim els ciutadans i ciutadanes de la nostra comarca. la necessitat de que és pose en marxa el més prompte possible la nova radio i televisió valencianes com a ens vertebrador i normalitzador de la nostra llengua i cultura, i la necessitat dinformació i dajuda en la que és troben els ciutadans britànics que viuen al nostre poble i la nostra comarca una vegada és materialitze el Brexit, així com també la situació en la que és trobaran moltes i molts joves benissers que estudien o treballen en Regne Unit. Deste últim cas la diputada valencianista sha compromès a traslladar en breu aquest assumpte a les Corts.

Per suposat tot no han sigut queixes, també ha hagut temps per les felicitacions, com la de la bona gestió i el bon treball que sestà fent tant des del govern valencià, especialment en quant a les Conselleries que gestiona la coalició valencianista, com des del mateix Grup Parlamentari de Compromís a les Corts, el lloc on volem que les nostres queixes és transformen en propostes i solucions, passar de la protesta a la proposta, que això en definitiva és el que sha endut Mònica, un llistat didees i propostes per treballar-les en les mateixes Corts i a ser possible que prenguem forma en la present legislatura.