Programa electoral del BLOC de Benissa

PP i PSD voten en contra d’una moció on sol·licitàvem la gravació en vídeo dels plens per a la seua posterior publicació en la pàgina web municipal www.ajbenissa.es

L’equip de govern de l’Ajuntament de Benissa format pel PP i pel PSD, ha votat en contra d’una moció que ha presentat el nostre grup municipal en el ple ordinari de hui, on demanàvem que es gravaren els plens en vídeo, per penjar-los posteriorment en la pàgina web de l’Ajuntament www.ajbenissa.es. La votació de la moció del grup municipal del BLOC finalment ha quedat d’aquesta manera; en  contra PP i PSD, l’abstenció del CIBE i el vot favorable dels grups municipals BLOC i PSOE.

El portaveu del grup municipal BLOC de Benissa – Coalició COMPROMÍS, Xavi Tro, ha lamentat que l’equip de govern de l’Ajuntament de Benissa amague i limite el dret dels benisseres i benisseres a conèixer de primera ma, els assumptes que es tracten en els plens ordinaris i extraordinaris que es fan mensualment, ja que aquesta decisió impedeix que qualsevol veí o veïna de Benissa puga conèixer tots els fets dun ple municipal, que d’altra banda són totalment públics. Aquest vet a l’informació demostra una actitud poc democràtica i poc transparent que allunya encara més als ciutadans de la política. Quan precisament, hauria de ser el contrari i facilitar als benissers i benisseres la màxima informació possible i ajudar d’aquesta manera a que molts ciutadans que per estudis, treball o falta de temps no poden acudir en persona a les sessions plenàries, tot i que el portaveu nacionalista ha aprofitat també per a convidar als benissers i benisseres a acudir als plens ordinaris que cada primer dimecres de mes es fan al saló de plens del nostre ajuntament com ja va fer en el seu discurs d’investidura.

Cal recordar que el BLOC de Benissa portava en el nostre programa electoral la retransmissió per internet dels plens ordinaris i extraordinaris. Lamentablement els grups municipals del PP i del PSD no entenen el significat de democràcia real i participació ciutadana com ho fem nosaltres.