Compromís BenissaEl grup municipal Compromís presentarà tres mocions al ple ordinari de març que han estat introduïdes via registre municipal, una sobre l’assetjament escolar o “bullyng” lamentablement cada vegada més present en la nostra societat dins del àmbit educatiu i que té greus conseqüències per a la salut física i psíquica de les víctimes, altra relativa al 8 de març, reivindicant com cada any el dia internacional de les dones i la última d’elles que ja va ser anunciada fa uns dies, demanant la retirada de plaques commemoratives d’inauguracions d’edificis públics en Benissa en el que figure el nom d’alguns polític o càrrec públic imputat, investigat o condemnat per corrupció.

Les tres mocions seran defensades pels nostres regidors, Mari Carme Ronda i Xavi Tro, que a més, recolzaran amb el seu vot favorable, les mocions que la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP) va aprovar en l’última junta de portaveus d’aquest mes i que s’han enviat a tots els municipis valencians i que entenem seran presentades al pròxim ple directament per l’alcaldia, una d’elles també relativa al dia internacional de la dona, altra contra la corrupció i la tercera demanant el rescat de l’ AP7.