Concentració Sanitat PúblicaEl grup municipal Compromís per Benissa presentarà una moció en el pròxim ple ordinari del 28 de març que conte dos acords, d’una banda, sol·licitar a la Conselleria de Sanitat que el nom de l’Hospital Comarcal ubicat a Dénia passe a dur el nom de: “Hospital Comarcal Doctor Torrent Guasp”, un metge de la nostra comarca ja desaparegut amb una trajectòria professional d’enorme transcendència mundial pel que fa a les seues investigacions al voltant del cor, així com l’estima que sentia per tota la marina alta i que ja compta en una distinció al nostre poble, ja que la Comissió Municipal Permanent de Cultura de l’Ajuntament de Benissa, sent regidor de cultura, Bernat Capó i Garcia, ja va acordar el 25 de juny del 1.985 dedicar-li un carrer, el Carrer Doctor Torrent, situat al barri de la Nostra Senyora dels Desemparats.

Respecte al segon acord posiciona de nou a l’Ajuntament de Benissa en la seua exigència al govern de la Generalitat, com ja ha fet altres vegades, en la defensa d’un sistema sanitari universal, públic, gratuït, equitatiu, de qualitat i adequadament finançat per a la nostra comarca, ben diferent al que tenim ara, recuperant la concessió sanitària a Marina Salut i incorporant el nostre sistema a la gestió totalment pública, pel que demanem que el ple de l’Ajuntament de Benissa, i si és possible per unanimitat, done suport a la protesta que es farà davant les portes de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública el pròxim 22 d’abril per incrementar la pressió en la demanda del rescat de la sanitat de la comarca acordada per la Xarxa d’Alcaldes de la Marina Alta i la Plataforma per la Defensa de la Sanitat Pública de la Marina Alta.