Membres de la candidatura del BLOC de Benissa amb Josep Nadal en la festa Vitamina COMPROMÍS

Ahir de vesprada, el BLOC JOVE de Benissa va organitzar una festa a la Plaça Jaume I en la que van participar la Batukada Bunpada de Benissa, encarregats de fer vibrar a la gent amb el seus exòtics i contundents ritmes, la música que eixia del camió Vitamina Compromís retolat per l’ocasió, del qual també va eixir un tema del grup benisser Skapats que està a punt de traure el seu primer CD al mercat. Tot això, mentre els membres de la candidatura del BLOC de Benissa – Coalició Compromís repartíem quasi 500 llaunes d’energia positiva, de vitamina Compromís entre els assistents.

Per finalitzar van intervindre, Reme Ribes, número 6 de la candidatura del BLOC de Benissa qui va parlar de la importància de la mobilització dels joves en aquestes pròximes eleccions locals i autonòmiques del pròxim 22 de maig, Josep Nadal, cantant de la Gossa Sorda i membre de la candidatura del BLOC de Pego i de la candidatura de la Coalició Compromís en les comarques alacantines qui ens va parlar del motiu perquè va acceptar anar en les llistes del BLOC i de la Coalició Compromís, que és bàsicament, que cal organitzar-se políticament al voltant del principal partit i alternativa al centralisme del PPSOE i finalment el candidat a l’alcaldia de Benissa pel BLOC, Xavi Tro, qui va animar als joves benissers a ser part de l’èxit de la candidatura nacionalista a Benissa i de la coalició que formen el BLOC, Iniciativa i els Verds a les Corts Valencianes, una veu vital i necessària tant al consistori benisser com al parlament valencià.