STOP DESNONAMENTSEn el ple ordinari de hui, el corresponent al mes de març, i dins del punt tercer de l’ordre del dia; Dictàmens de la Comissió informativa d’Hisenda, Especial de Comptes i Règim Interior, si escau i e en l’apartat H;  Moció presentada pel grup Municipal Bloc-Compromís, sobre els desnonaments, s’ha aprovat per unanimitat de tots els grups municipals, una proposta nostra consensuada, resultant del debat de la moció contra els desnonaments que el nostre grup municipal va presentar en el passat ple ordinari del 5 de desembre del 2012 i que recull íntegrament l’acta del mateix (fulles 16, 17 i 18)* on van decidir per unanimitat de tots els grups municipals deixar-la sobre la taula, per poder debatre-la en la comissió informativa pertinent, una vegada coneguérem també l’informe del secretari general de l’Ajuntament al respecte.

Finalment tots els grups municipals PP, PSOE, CIBE, BLOC-Compromís i PSD de l’Ajuntament de Benissa hem acordat per unanimitat aquest únic punt:

L’Ajuntament de Benissa, per mig del seu alcalde, intermediarà en els casos de desnonaments de primera i única vivenda al nostre terme, si es que se’n fa algun, per a evitar que alguna família benissera puga quedar sense casa on viure, reservant-se el dret, de cancel·lar qualsevol tipus de contracte que tinga subscrit el nostre ajuntament en l’entitat bancària, si aquesta finalment pràctica un desnonament al nostre municipi i permet que alguna família benissera es quede sense un sostre on viure.

Esperem, que aquest siga un dels primers acords que arribem tots els partits sobre aquest drama que son els desnonaments” ha declarat el portaveu de COMPROMÍS a Benissa, Xavi Tro, que està convençut que l’Ajuntament de Benissa encara pot fer més per aturar aquest drama al nostre municipi. “Estem farts de vore com moltes famílies del nostre entorn s’esforcen per a fer front als crèdits hipotecaris que, en el seu dia, els van ser concedits. Crèdits abusius, amb interessos que ofeguen i clàusules amagades que condicionen de per vida el dia a dia dels seus membres” ha sentenciat el portaveu nacionalista.