Compromís no ha obtés a Benissa els resultats que haguérem desitjat. Després d’una legislatura en la que hem demostrat capacitat de treball i de gestió, primer en l’oposició i després en el govern, i en la que hem portat avant molts projectes, hem perdut un regidor, ens hem quedat només a 4 vots del segon, el que significava de nou una majoria progressista per a Benissa.
Per suposat, volem agraïr a totes i a tots els que heu continuat confiant amb nosaltres, així com a totes les companyes i companys que ho heu donat tot durant aquesta campanya. Ara ens toca fer autocrítica.
Aixi mateix volem donar l’enhorabona al Partit Popular per eixa ampla majoria obtesa, i al seu candidat, Arturo Poquet, que serà amb quasi tota probabilitat, el nou alcalde de Benissa. També volem donar ànims als companys i a les companyes de Unides Podem que van estar a punt d’aconseguir representació municipal i això haguera fet possible també un nou govern de progrés.
Les baixes xifres de participació a Benissa continuen sent molt preocupants, massa ciutadans i ciutadanes no participen dels processos electorals i cal una reflexió profunda en eixe sentit.
Per la nostra part continuem treballant per Benissa i per la seua gent.
Compromis no ha obtenido en Benissa los resultados que hubiéramos deseado. Después de una legislatura en la que hemos demostrado capacidad de trabajo y de gestión, primero en la oposición y luego en el gobierno, y en la que hemos llevado adelante muchos proyectos, hemos perdido un concejal, nos hemos quedado sólo a 4 votos del segundo, lo que significaba de nuevo una mayoría progresista para Benissa.
Por supuesto, queremos agradecer a todas y todos los que habéis seguido confiando en nosotros, así como a todas las compañeras y compañeros que lo habéis dado todo durante esta campaña. Ahora nos toca hacer autocrítica.
Asimismo queremos dar la enhorabuena al Partido Popular por esa ancha mayoría obtenida y, a su candidato, Arturo Poquet, que será con casi toda probabilidad, el nuevo alcalde de Benissa. También queremos dar ánimos a los compañeros y las compañeras de Unidas Podemos que estuvieron a punto de conseguir representación municipal y esto hubiera hecho posible también un nuevo gobierno de progreso.
Las bajas cifras de participación en Benissa siguen siendo muy preocupantes, demasiados ciudadanos no participan de los procesos electorales y hay una reflexión profunda en ese sentido.
Por nuestra parte seguimos trabajando por Benissa y por su gente.