L’alcalde de Benissa qualifica de demagògica la rebaixa de sous que proposa el BLOC

rebaixa sous

El mateix dia en què el president del Govern, Mariano Rajoy, presentava davant el Congrés una sèrie de mesures de retallada, a Benissa es debatia també en sessió plenària, una moció proposada pel grup municipal BLOC de Benissa – Coalició COMPROMÍS en la qual també es plantejaven una sèrie de retallades, concretament, en els sous de tots els regidors i del personal de confiança de l’ajuntament.

Una moció que finalment va quedar sobre la taula, amb els vots del PP i del PSD, encara que amb el compromís de l’alcalde, Juan Bautista Roselló, de portar a una pròxima comissió informativa aquest assumpte per a estudiar-lo amb major detall, segons va assegurar durant el desenvolupament del ple.

La proposta plantejada pel portaveu nacionalista, Xavi Tro, suposava la reducció del 10% del sou dels regidors amb dedicació exclusiva i parcial, així com del personal eventual o de confiança. I una reducció del 5% de les retribucions per als membres del ple que no té cap dedicació exclusiva ni parcial i que perceben indemnitzacions en concepte d’assistència a òrgans col·legiats i que ja van vore reduits en un 5% les seues retribucions en el passat ple ordinari de juny.

Unes mesures que l’alcalde va qualificar de demagògiques i va considerar precipitat aprovar en ple, sense dur a terme abans un estudi detallat sobre les retallades en qüestió. L’alcalde va advertir que des del Govern central s’anunciaran més mesures de retallada en breu i que afectaran als sous dels polítics de l’administració local, ja que segons va assegurar Roselló, s’està en conservacions amb la Federació de Municipis i Províncies per a regular una taula retributiva de tots els càrrecs públics de l’administració local. Tot i així, Roselló va remarcar que ni el personal ni els regidors de l’Ajuntament de Benissa tenen unes retribucions excessives.

FONT: LAS PROVINCIAS

Arxivat en: General